Ihmishahmo, mustekala ja meritähti ojentelevat raajojaan.

Kulttuuria kaikille -palvelu

Kulttuuria kaikille -palvelu auttaa
tekemään tapahtumista sopivia kaikille.
Palvelu on tarkoitettu
kulttuurin parissa töitä tekeville ihmisille.

Palvelu toimii yhdessä
erilaisten asiantuntijoiden kanssa.
Useat kulttuurilaitokset
kuten esimerkiksi museot tai teatterit
tekevät palvelun kanssa yhteistyötä.
Myös erilaiset järjestöt ja tavalliset
kulttuurista nauttivat ihmiset
ovat apuna palvelussa.

Kulttuuria kaikille -palvelusta saa esimerkiksi:

  • asiantuntijan neuvoja
  • koulutusta
  • apua tilojen ja palveluiden saavutettavuuden arvioimiseen

Palvelun tavoitteena on varmistaa,
että kulttuuri kuuluu kaikille.
Mitkään asiat eivät saisi vaikeuttaa
tapahtumiin osallistumista.

Palvelua rahoittaa opetusministeriö
ja toteuttaa Valtion taidemuseossa toimiva
KEHYS-yksikkö.

Kysymyksiä ja ajatuksia Kulttuuria kaikille -palvelusta
voi lähettää sähköpostilla osoitteeseen:
sari.salovaara (a) fng.fi

Neuvontaan voi myös soittaa numeroon:
09 1733 6378
(Sari Salovaara)

Kulttuuria kaikille -palvelu tekee yhteistyötä
Selkokeskuksen kanssa.
Molempien verkkosivuilta
löydät selkokielen asiantuntijoita.

Siirry sivun alkuun